23.36 22

jag har ju hunnit fylla 22 år och här är lite bilder från min födelsedag 4/6.


började dagen på IKEA med lunch och inhandling av svenska godsaker.




<3


firande på kvällen såklart.


22!

Kommentera här
Postat av: Pappa

Hold out, we are coming !

2010-06-11 @ 21:42:18
Postat av: felicia

ganska efter i know, men fan va kul att du fyller år samma dag som mig (dock fyller jag bara 16 i år!) pretty random to be honest.

ang åldersgränser i usa, är det många klubbar som har 21 år som åldersgräns? då jag kommer åka som 19 åring vill jag ju också kunna gå ut och ha kul.

skulle va jätte kul om du kunde berätta lite om din "au pair-resa" då jag bara blir mer och mer peppad för var blogg jag läser! :)

2011-03-14 @ 22:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0