00.27 you leave home, you move on

jag och Jessica har spenderat hela dagen på stranden med hennes två pojkar och min lille B. UNDERBART. vi badade, solade och hade det supermysigt. ikväll var min värdmamma, barnen, jag och några släktingar ute och åt middag på Abis i Greenwich. vi firade min födelsedag lite i förväg, så jag fick tårta och sång och special treatment. har ett superfint kort därifrån på oss alla.. men det kan jag tyvärr inte visa här. jättemysigt iallafall!

hände en sån sjukt konstig sak idag. hade hemskt gärna velat berätta hela den korkat barnsliga historien här men jag gör väl bäst i och låta bli. kan ju lägga till detta på listan över "saker jag ångrar (som fan) att jag gjort".

imorgon ska jag jobba 12 timmar igen (börjar bli mer regel än undantag) och jag fasar redan. har inte haft någon fritid alls denna vecka.

dessutom är det åtta dagar sedan jag pratade med N och jag önskar bara att tiden kunde gå lite fortare.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0