10.36 igår

igår var en mycket bra fredag. B var i och för sig riktigt gnällig, men annars en kanondag!
jag gjorde god middag med tonfisk (inget kött på fredagar pga fastetiden fram till påsk för katoliker, men fisk går bra) och sedan gjorde jag och B cupcakes på eftermiddagen. eller B åt smeten rättare sagt.





när tvillingarna kommit hem fick vi besök av Jessica och hennes två pojkar. blev en hel eftermiddag utomhus och en hel del tennis. mysigt!



framåt kvällen när arbetsdagen var avslutad drog vi på bio och såg Alice in Wonderland. inte alls min typ av film överhuvudtaget och jag har aldrig gillat den berättelsen, MEN filmen var faktiskt helt okej. nästan bra till och med.

nu ska jag hoppa in i duschen, slänga i mig lite frukost och dra på mig partyoutfiten (ja, redan). idag är det fest hos Makke och Josef, svenska killar, där vi ska fira St. Patricks day hela dagen lång. berättar mer imorgon.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0