23.09 vår

idag har vi haft vår i Stamford. jag och B har spenderat hela dagen utomhus. vi underhöll oss med att sola, spela tennis och basket, gunga, hoppa studsmatta och sådant härligt. jag tänkte precis ladda upp en video på när jag åker med B's trehjuling nerför uppfarten (han skrattade så han höll på och dö) men Youtube vill inte ladda upp och Videofy är alltid knäppt.







ikväll tog jag och Jessica en tur till Old Greenwich där vi åt god men DYR glass. och nu fick jag precis reda på att min värdmammas syster precis hade inbrott i huset (medans dem var hemma) och de bor bara några hus ifrån oss. därför fick mina värdföräldrar åka iväg och titta till en sak jag kanske inte bör skriva här om tjuven läser (höhö). så nu sitter jag med tre sovandes barn inlarmad i huset. buuuhu.

Kommentera här
Postat av: caroline

Hej!

Mitt namn är Caroline och jag är au pair i Denver, Co sedan juli förra året. Jag ska till NY city mellan 20-25 mars. Var i NY bor du? Om du har tid skulle det vara kul att träffas en dag. Alltid kul att träffa andra svenska au pairer.

Caroline

2010-03-11 @ 00:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0