22.53 håll i er

igår var jag som sagt på 7års kalas.
och håll i er nu.. de bor bara några hus bort från oss och när vi kommer dit är HELA uppfarten full med bilar (säkert 25 bilar) när vi kommer innanför dörren står det en "hushållerska" och tar emot våra jackor. det serverades förrätt, middag och sen tårta såklart. vi satt vid små runda bord och det kom servitriser och plockade av borden efterhand när vi ätit färdigt. en clown kom och underhöll barnen i säkert två timmar. det serverades till och med sockervadd, de hade hyrt in en sådan maskin. haha! inte mycket chockar mig längre, men det här var verkligen något utöver det vanliga.. kan ju säga att de kalas jag varit på hittills inte har varit så extrema. det märks vilka som har pengar och inte i detta land. det är inte som i Sverige där 99% är Svenssons, de flesta lever under lika förutsättningar.

igår körde jag även bil för andra gången på nästan fyra månader.

och om vi ska fortsätta på samma linje. huspriserna här i området är sjuka. riktigt sjuka. kolla här. (sök på Stamford, Old Greenwich och Greenwich) vad sägs om detta slott på 250.000.000 SVENSKA KRONOR? inte riktigt såååå stora hus men nästan är inte alls ovanligt. någon som är sugen på och flytta hit och kanske har några miljoner över på banken?

Kommentera här
Postat av: Elin

haha, ojoj, för att vara ett 7-årskalas, shit :P det där slottet ser ut som ett sims-slott! haha

2010-03-02 @ 19:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0