22.32 dubbelt upp

HEJ. förlåt för dålig uppdatering men internet låg nere igår när jag kom hem och jag orkade inte börja fixa med det då.


snabb update,

tisdag:

15 plusgrader och sol så dagen spenderades mestadels utomhus. framåt eftermiddagen tittade Jessica och hennes pojkar inom och barnen lekte. när jag slutat körde jag hem till Jessica som jobbade. blev Svenska Hollywoodfruar 2 och 16 & pregnant med popcorn, Marabou(!!) och cola. första gången jag kört bil själv här i USA (förutom när jag kört mellan grannhusen) det var roligt. tänk att jag inte kört bil mer än 3 gånger på FYRA MÅNADER? sjukt. men det ska det bli ändring på nu.

onsdag:
min hatdag numera. min värdmammas lediga dag. vanligtvis är hon borta hela dagarna endå för hon tar sin mamma till doktorn osv. men nu är hennes föräldrar i sitt hus i Florida så nu lagar hon mat istället hela dagarna. det är riktigt jäkla påfrestande och ha henne hemma (missförstå mig rätt. tycker om henne jättemycket.. MEN..) dagarna blir helt upp-å-ner och det ränner folk ut och in hela tiden och telefonen ringer oavbrutet. det positiva är dock att vi handlar på onsdagar och då passar jag och B på och hänga med. idag släppte jag lös B i mataffären. det skulle jag inte gjort, det var som och släppa ut en ko på grönbete efter en vinter i ladugården. typ. dessutom är stackaren sjuk. snorar (vilket mina byxor fått ta del av idag), nyser (vilket mitt ansikte fått ta del av), gnällig, ögonen rinner, lös i magen.. trevligt. känner på mig att helgen kommer bli ganska snorig för min del också.

jag är så trött nu så jag knappt kan hålla ögonen öppna. ska äta upp mina jordgubbar sen blir det night night.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0