23.37 (förresten)

när jag kom hem ikväll hade jag glömt kontrollen som öppnar grinden och jag kan inte koden. så jag sa till Jessica "jaja, jag får väl hoppa över muren då. tack för ikväll, vi hörs". jag hoppar ur bilen och försöker se vart jag sätter fötterna för och undvika att trampa på den galna musen jag och B träffade på där innan idag. på väg över muren möter jag något grått/vitt lurvigt. HAHAHAHA jag skriker som en galning och far in i bilen igen. fick ringa på grinden så min värdmamma kunde öppna. hon trodde det kunde vara en tvättbjörn men jag tror mer på en råtta. kanske en ekorre? jävligt otäckt iallafall.

Kommentera här
Postat av: Ellie

hehe, jaha kalles randiga hade jag faktiskt ingen aning om att de fanns på ikea :o känns ju skönt haha!

jag vet inte men ja tkr dom grejjerna smakar plastigt, men däremot måste de vara nåt fel på mig eftersom jag aldrig nånsin sett "riktiga halstabletter" under de ggrna ja vart där :S kanske måste leta på rätt ställe ;)



2010-03-12 @ 18:17:07
URL: http://elliehoney.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha tvättbjörn. Härlig blogg ! Funderar på att åka iväg som au pair efter studenten någon gång, så läser en del bloggar som är au pairer.

2010-03-12 @ 23:09:47
URL: http://altelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0