23.55 heeey heeey heeey

hej hopp. vilken dag!
först nu jag har tid och sätta mig ner och uppdatera om dagen.


som vanligt på onsdag då min värdmamma är ledig har det inneburit att lilla M gjort oss sällskap. vi spenderade nästan två timmar i mataffären idag, barnen sov gott under tiden! hann även med att hämta ut födelsebevis för barnen i Greenwich. tvillingarna ska antagligen börja i public school till hösten så därför behövdes det. just nu går de på en SVINDYR katolsk privatskola. men den är rent ut sagt inte mycket och hänga i julgranen då de är fyra stycken i sin klass varav de är två av dem. sen var ju hela släkten över på middag (också som vanligt på en onsdag) och det vart full rulle. jag och Jessica åt lite snabbt sen drog vi till mallet. fick med mig hem ett par jeansshorts, flipflop och världens bästa fotkräm från The Body Shop. kanske inte helt rätt säsong för det här just nu, men om drygt två veckor bär det av mot Florida!  can't wait.




Kommentera här
Postat av: Johanna Sving

Just nu skulle det vara ganska kallt att gå runt i det här med faktiskt. Kan inte vara mer än typ 15 grader och det slutar aldrig blåsa kallt. burr.



Men förhoppningsvis blir det bättre till dess att du kommer ner :P

2010-03-04 @ 20:34:32
URL: http://joie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0