00.00 hola amigos

satan i gatan vad tiden springer iväg. jag har hunnit träffa Jessica en snabbis i veckan annars har barnen varit mitt enda sällskap. tiden går för jäkla fort. imorgon fram till söndag blir det crazy. imorgon jobbar jag en jäkla massa timmar, från 09.30 till sen natt. tidigt på lördagmorgonen åker vi till Pennsylvania sedan vidare mot Washington DC (berättar mer sen) ska förbereda hela avfärden så jag har mig själv och tre barn att ansvara för. ombyten, pyjamasar, tandborstar, snacks, blöjor.. och jag måste ladda min iPod! kommer bli galet. får sätta barnen framför en film imorrnkväll helt enkelt.

vi hörs på söndag kanske. eller måndag. eller imorgon. vem vet?

I used to dream about, the life I'm living now
I know that theres no doubt.
I made it, I made it!

Kommentera här
Postat av: sara

sjukt fin blogg !



Och va gärna med i min första blogg tävlin g:D man kan vinna eett armband !:D



http://saraplusgustavsson.blogg.se/2010/may/tavla-och-vinn.html#comment

2010-05-07 @ 07:45:21
URL: http://sa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0