00.38 i lie awake and miss you

den här veckan har verkligen varit speciell. vardagen har aldrig riktigt infunnit sig och imorgon är det helg igen.

nästa fredag fyller jag år. då är det mindre än en vecka till N kommer hem igen. och åtta dagar tills min familj kommer hit och hälsar på. (biljetter till Mamma Mia är fixat! mamma och pappa, jag ringer på lördag)

mitt liv är riktigt bra just nu. vilket innebär att något kommer gå åt helvete snart.

dessutom har det börjat kollas på ny bil. åt mig. (!!!!!!!!!!!) en bra bil med gott om lastutrymme så jag och barnen får lite mer frihet. jag säger ju det, FÖR BRA.

Kommentera här
Postat av: Victoria

oroa dig inte i onodan. bra saker hander goda manniskor :)

2010-05-28 @ 07:14:27
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Postat av: mamma eva

jättekul att gå på musikal ser fram emot det. bra att du är lycklig du ska se att du är inne i ett stim nu. puss

2010-05-28 @ 14:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0