23.32 tisdag 11 maj



comeback för mig idag. tog visst ett litet blogguppehåll igår.
fanns betydligt intressantare saker och ägna min tid åt.. secrets secrets.

sitter här och har ont i magen och hoppas det inte är något jävla skit. B har varit riktigt dålig i magen och med min vanliga otur ligger jag väl dålig i helgen. vilket bara inte får hända. den här helgen ska vädret vända (vi har haft typ 15 grader i några dagar nu) och värmen komma tillbaka. den här helgen blir det party med fina Sara. den här helgen ska bli toppen helt enkelt. ni får kanske veta mer sen. vill inte jinxa något.

det närmar sig verkligen sex månaders jubileum här borta. förstår ni att jag snart varit här halva tiden? det här det bästa jag någonsin gjort för mig själv, att lämna Sverige.

imorgon är det onsdag och det har blivit min och B's dag på sistone. då har vi bilen och kan åka och handla, sladda iväg till parken eller äta lunch ute.

nu ska jag stänga ner här, godnatt.

Kommentera här
Postat av: Sara

Härligt att höra att du är lycklig o mår bra :)

Hälsa USA från mig :)

2010-05-12 @ 11:18:34
URL: http://sara.nimnim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0