23.37 life


igår såg kvällen ut så här, jag och R nördade framför varsin laptop.

idag har det gått i en rasande fart. jag och B storhandlade (hela vagnen var proppfylld) och jag är stolt jag klarade av en 2-åring och alla dessa varor på samma gång. dock slapp jag ju packa ner varorna själv, för det gör dem till en i affären och det underlättar ju en jäkla massa.
sen bar det hemåt för att möta upp tvillingarna vid skolbussen. efter läxläsning drog vi vidare hela familjen och handlade ännu mer. hade sjukt gärna velat berätta konversationen som ägde rum i bilen, men det gör jag inte på grund av google translate. haha.
när vi avklarat alla inköp körde vi och hämtade upp chinese food. sen skulle min värdmamma stressa iväg och hämta en klänning hon lagt undan (de ska på bröllop på fredag) och hon mer eller mindre tvingade mig och följa med. haha, så rolig. det slutade iallafall med noll dollar minus för mig men en Dior beauty case rikare, som innehöll två parfymtester dessutom. tackar min värdmamma för det.

nu stupar jag snart i säng. är helt slut. ont i hals, huvud och kropp.

det händer så himla mycket i mitt liv här nu. inget jag vill eller kan skriva om här även om jag ibland skulle vilja.
vad jag kan berätta är att i helgen drar vi till Washington DC iallafall, som det ser ut nu. vi ska hämta hem barnens kusin som går på college där. har vi tur blir det en helhelg i huvudstaden och med sommarvärmen som redan kommit hit hade det suttit fint.

Kommentera här
Postat av: Pappa

Du kan alltid berätta för mig.

P

2010-05-06 @ 19:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0