23.32 this is paradise







jag har haft årets bästa dag.

fyra timmar spenderade på stranden med Sara. det stekte och jag kom hem med en jäkla massa färg. väl hemma drog jag, min värdamma och tvillingarna över till kusinernas hus och UNDERBARA pool. där serverades det pommes, popcorn, vattenmelon, kaffe och även lite alkohol haha.. det var helt underbart och välbehövligt med dagens uppnådda 35 grader. trots att det närmar sig midnatt står termometern fortfarande på otroliga 27 grader.

vilken onsdag! så otroligt obeskrivligt underbar. havet i all ära men poolhäng slår allt.

Kommentera här
Postat av: Henryalbertine

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-01-01 @ 01:09:23
URL: http://henryalbertine.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0