23.38 the most crazy week ever

vad som hände i början på denna veckan känns som det hände för tusen år sedan. jag vet inte om det är värmen eller all alkohol som druckits de senaste dagarna som gjort att allting blivit helt crazy efter det. ni skulle bara veta..

igår drog jag till Greenwich Village och mötte upp Sara iallafall. med underbart väder och fleet week i the city var det en perfekt början på en galen kväll. dumt nog glömde jag kameran hemma. var verkligen en helgalen kväll. idag har jag mest sovit, spenderat dagen i en solstol i skuggan och hängt med barnens kusin. badat jacuzzi och svalkat mig i poolen. druckit lite öl. perfekt söndag helt enkelt. imorgon är det Memorial Day och därför helgdag i USA. eftersom vi alla är lediga ska vi köra till New Jersey och spendera dagen på Six Flags, inte illa.

Kommentera här
Postat av: Elin

låter som du har det toppen carro. saknar dig SÅ

2010-05-31 @ 10:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0