23.57 feels good

vilket kanonslut på denna dag.

jag tog bilen och körde iväg på ärenden och fick reda på att jag inte börjar förrens 15.00 imorgon(!!). shoppade loss lite i rent lyckorus. kom bland annat hem med en klänning, en jumpsuit och ett par gråa jeans från Forever21 och kalaset gick inte på mer än 47 dollar. det är annars en butik som har mycket fint men oftast med dålig passform och dålig kvalité så jag har ärligt talat inte handlat mycket där.

det var ju ett tag sen jag visade mina inköp so here you go.



nu måste jag akutplocka på mitt rum lite. imorgon kommer städerskan och då måste det vara fritt fram för henne och dammtorka och allt vad hon nu gör. (så kära vänner. imorgon lär jag nog finnas tillgänglig på msn ett tag. eftermiddag/kväll er tid.)

Kommentera här
Postat av: Tilda

Du är minsann en riktig hottie, Carrobabe! Skitläcker outfit & ditt hår är ljuvligt! <3

2010-05-13 @ 12:53:49
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0