00.15 jodå så att


långt därborta till höger kan man se Manhattan skymta.. kärlek!

vädret här borta är fortfarande helt okej. inga vinterjackor, vantar eller mössor än. för tre veckor sen var faktiskt jag och Pernille ute och svirade mitt i natten och vi behövde inte ens jacka. temperaturen ligger på en 15 grader om dagarna och det är helt okej faktiskt för och vara November! även om det faktiskt KAN vara varmare. vintern är ganska mild här borta och det passar mig perfekt.

jag har jobbat hela dagen och jobbar fortfarande. ingen aning om jag har barnen hela natten eller hur morgonen ser ut.. ett kaos som vanligt med andra ord. nattade min lille kille redan vid 21-tiden ikväll, så jäkla svårt var det ju inte? ikväll var vi på Burger King och åt middag iallafall så kvällen gick ganska smidigt.

håller på och trilla ihop så trött jag är. ska försöka få lite sömn, imorgon väntar med all säkerhet ännu en lång dag. sen är det helg och jag har "class". ni vet, jag ska ju ta körkort igen! haha. måste ta ett amerikanskt körkort, just nu kör jag bara på mitt svenska vilket inte är helt lagligt.. sen väntar förhoppningsvis en del party och galenheter.

hejhopp.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0