23.28 så sant



min 6-åriga tjej är smartare än vad jag är. barn krånglar inte till allt sådär som vi vuxna gör. hon bara sa det uppenbara idag. fina R... fina barn! idag kröp alla tre upp tätt intill mig när vi kollade på "Hannah Montana - The Movie" som gick på DisneyChannel. den är för övrigt riktigt rolig, se den. N somnade halvt liggandes på mig. jag kan inte lämna mina fina barn! R grät ju som om jorden höll på och gå under när jag åkte till Sverige för en vecka, hur kommer det bli när jag lämnar för gott?

har varit en lugn dag annars. eller ja lite drama också förstås. är ännu argare nu än jag var i lördags. nu sitter säkert Nick och kör allt jag skriver här på google translate men whatever. han har tydligen inte bara hackat mitt Facebook-konto för och snoka utan han har också skrivit meddelanden till den här personen, x. alltså han som jag inte vill nämna namnet på. meddelanden om hur dum i huvudet jag är, hur crazy jag är och att jag inte är värd "besväret" eller hur jag ska översätta det. typ att x skulle göra bäst i och säga upp kontakten med mig ungefär. hur orkar man? nåväl. ingen större skada skedd även om det inte gjorde saker bättre direkt. men men.

oj. glömde och nämna att jag fortfarande är hemma i Connecticut. vi var för trötta ikväll så vi kör till Vermont tiiiidigt imorgonbitti istället. Thanksgiving! äntligen.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0