23.17 jag erkänner..

Garderob - ett år sedan



Garderob - nu



jag erkänner, det har blivit en hel del shopping.. inte nog med att nya huset i Vermont ligger ett stenkast ifrån hur många Outlets som helst. kom hem med tre tröjor från Ralph Lauren och en från J.Crew efter helgen .. men det var ju faktiskt Black Friday i fredags! känns lite svettigt och tänka på hur mycket jag shoppat under ett år.. inte nog med garderoben. jag har en byrå på 13 lådor som också rymmer en hel del. blir shopping-stopp ett tag nu. men nu till den stora frågan, kommer detta rymmas i två resväskor när det är dags och röra på sig? hjäääääääälp.

Kommentera här
Postat av: amanda

Hejsan gör som jag, jag har skeppat hem en hel del grejer och de funkar fin fint :)

2010-12-01 @ 15:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0