23.34 hej från ensam mamma söker

jo jag har blivit mamma på heltid från idag tills på lördag. tvillingarna sover sen länge men lillkillen är fortfarande uppe (helt sanslöst, B fyller 3 år i Mars och sover ungefär 6-7 timmar per natt, två timmar på dagen) får antagligen ta och lägga han i min säng, vilket jag egentligen inte vill, för jag hatar denna dåliga vana.. han borde sova i sin egen säng på natten och på normala tider. säger bara det, hade det varit mitt barn..

tog precis en Nyquil (bild) för jag känner mig verkligen inte på topp. den där hostan tar död på mig. kört på hostmedicinen jag köpte igår men känner jag verkligen behöver sova inatt så fick ta till det tunga artilleriet. man blir härligt dåsig nämligen då det bland annat innehåller sömnmedel haha.. säljs inte i Sverige men i USA används detta bra flitigt vid förkylning och liknande. in i diiiiiiiimman. tror jag ska bära in B i min säng innan det slår till allt för bra, haha.

godnatt!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0