23.58 storhelg, långhelg, favvohelg

nu är det över ett år sedan jag kom hit och jag har nu bott i detta hus i mer än ett år. det känns precis som hemma! ni förstår, precis som mitt hem i Sverige. jag vet hur allt fungerar, var allting finns.. det är en lite konstig känsla.

snart ska jag även fira min andra Thanksgiving, jag har INGA bilder från förra året.. vet inte vad jag tänkte med. så i år blir det en massa bilder, lovar! imorgonkväll åker vi upp till huset i Vermont och torsdag är Thanksgiving Day och ALLA släktingar kommer upp. jag har internet däruppe också såklart men får se hur mycket tid jag får över till det. jag ska äta, titta på tv, umgås med familjen, shoppa och ha helg. vara riktigt amerikansk. detta är min favorithelg av alla!

den här helgen blir en nystart. problemet är väl att en del av dramat som varit senaste dagarna ska upp där också.. eller rättare sagt hoppas jag det inte är ett problem. jag kan inte ens börja och förklara vad som händer. nej som sagt det behövs en nystart.



nu blir det helglugn här i USA! vi hörs när vi hörs :)




Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0