23.41 just a dream

hade världens bästa Halloween ska ni veta. det blir fler Halloween-firande här borta kan jag lova. började hos min värdmammas syster med lite mat och så, drog tillbaka hem till mig där vi laddade med mousserande, sen tillbaka till festen för skjuts till stationen. vi bor alltså på samma gata, haha. Jennie joinade och vi missade tåget i samma veva. tog en taxi från stationen downtown (typ 10 minuters gångavstånd HAHA) tog en öl och sen taxi tillbaka. hoppade på tåget mot NYC och en timme senare befann vi oss hos Martin. massa svenskar, alkohol och mycket skratt. en stund senare blev det taxi till Nikki Beach och jag hade utan tvekan den bästa kvällen någonsin på Manhattan. dans på borden i flera timmar blev det.. klockan 7 söndag morgon landade jag i sängen hemma i Connecticut. klockrent!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0