23.47 ännu en vecka

så här ligger det till.

från torsdag till söndag förväntas det att jag ska vara ensam med barnen (troligtvis utan bil). att jag skulle få vara ledig finns inte ens på kartan. så idag sa jag till. jag sa att jag kan inte fortsätta jobba så här. så fick jag till svar "du har ju bara jobbat fyra lördagar på ett år så varför klagar du?" det är inte sant men det handlar om timmarna jag jobbar, inte när jag jobbar. så jag försökte iallafall. jag tänker inte gå vidare med det eller ens föröka göra något mer åt det. vi får se om det blir bättre, om eller hur länge jag står ut.. eller så åker jag hem. så är det. jag har gjort mitt år ändå. jag vet vad dem går för och jag tänker inte ta en fight när jag lika gärna kan hitta en bättre familj eller åka hem. just nu skiter jag mest i vilket, jag är inte rädd för dem längre. vill dem kasta ut mig så får dem gärna göra det om dem tror dem kan hitta någon bättre. jag har sex månader kvar här så.. jag kör mitt race nu.

har varit en bra dag annars om än dåligt väder.
tror jag stannar uppe ett tag till faktiskt och kollar någon serie. godnatt!


will you tell me once again
how we're gonna be just friends?

Kommentera här
Postat av: Emelie

Nej du åker inte hem. För vi ska komma ju ! Isf förstör du min februari månad!

2010-11-09 @ 10:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0