21.49 måste klaga lite..

.. igår dog mitt internet som vanligt så därför blev det ingen uppdatering.

nåväl. som jag sagt innan så jobbar jag oftast ganska mycket. reglerna säger max 45 timmar i veckan och max 10 timmar om dagen. förra veckan jobbade jag 50 timmar och la hela min fredagskväll för och hjälpa till. min värdpappa sa att "självklart drar vi av dem timmarna på nästa vecka.." tror ni det har hänt? på fyra dagar har jag nu jobbat 40 timmar och jag har blivit tillfrågad om jag kan jobba i helgen också vilket jag självklart fick ställa upp på. nu tänkte jag, hur ska dem nu lösa tre arbetsdagar på fem timmar? imorgon börjar jag 8.00 och slutar nångång vid 19-tiden på kvällen antagligen. min värdpappa flippade ur när jag frågade när jag kunde sluta. det som stör mig är att jag har rätt till minst en 1,5 dagar ledigt varje vecka, jag blev lovad att bli kompenserad för förra veckans övertid och nu går hela min helg bort då jag behöver jobba. ÅÅÅH. jag är så besviken. trött. slutkörd. antar det bara är och ta sig igenom och se fram emot nästa helg.

nu har jag klagat färdigt.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0