22.39 helgen

lite bilder från helgen. med betoning på lite.
lördagen tillbringade jag mestadels i NYC. mötte upp Nick som jag inte sett på månader. finns inte så mycket mer och säga där.. så vet ni det. mötte upp Ida och Tomas efter det och det var såå skönt med lite bekanta ansikten. dagen var iskall så jag drog hem på kvällen och festade till det med flickorna på hemmaplan. Jessica och jag lyckades knäppa två "bra" bilder på hela kvällen.





söndag vart det avskedsmiddag för bästa Johan. fina fina Johan. kan inte fatta att han åker hem! det skulle jag också gjort om typ tre veckor. obeskrivligt konstig känsla. vi var ett helt gäng och åt riktigt gott på The Melting Pot. choklad fondue är farligt gott.






Kommentera här
Postat av: Tilda

Åhhh. Jag hade varit lycklig om du kom hem om 3 veckor.

Men jag förståååår. Hade också stannat. N.Y är underbart. (LÄNGTAR DIIIIT)

2010-10-25 @ 21:41:52
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0