22.51 måndag och tisdag

igårkväll åkte jag in till NYC efter jag slutat och mötte upp Ida och Tomas en sista gång. åååh vilken mysig kväll det blev :) en toppenkväll för och vara måndag ju. blev många härliga skratt på restaurangen vi hamnade på.. haha. känns alltid lite konstigt när Sverige-besökare åker hem, men detta kommer jag leva på ett bra tag nu.

idag vart jag och B ute och fotade lite. kan tyvärr inte visa de supermysiga bilderna på min lille älskling, men mejlar dem till er mamma och pappa.

har varit en mysig dag även om jag varit trött då jag inte var hemma förrens midnatt inatt. men ett telefonsamtal idag vände på allting och jag känner mig inte alls lika deppig längre. det känns bra och som om allting vänder nu. det gillar vi.








Kommentera här
Postat av: Lisa

Visa bild på halloween outfitten nurååå :D

2010-10-20 @ 10:41:41
Postat av: mamma eva

är det swedbank norr elle city du har. heter hon Lisa Persson på banken. fina bilder. puss

2010-10-20 @ 10:43:47
Postat av: Tilda

Åhhhh. Fint!

SAKNAR DIG. Mer än någonsin.

2010-10-25 @ 21:40:31
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0