23.15 101010

herrejisses, dagarna springer iväg!

nu har jag äntligen haft lite ledigt och samlat lite krafter igen. internet har legat nere en hel del så har fått sysselsätta mig med annat (försöker ringa i veckan, mamma och pappa).

igår kidnappade jag och Jennie vår lilla Birthday Girl, Jessica, på lunch. vi hade supermysigt med baguette, vindruvor, ost, kex och massa gott. framåt kvällen blev det crazy utgång och drickan flödade. gratis tequila shots! blev en hel del vin på det, öl, tequila drinkar och gin och tonic. har mått förvånansvärt bra idag, bättre än jag förjänar. bara lite huvudvärk innan en pizzaslice fick slinka ner med två liter cola. var en galen kväll! som sagt, dricka som flödade, dans, roligt folk.. hamnade på "efterfest", vilket i USA mer eller mindre betyder att man sitter och röker på (ALLA gör det här i USA, helt öppet och det är lika vanligt som och gå och ta en öl) kom hem vid 3.30 och satt sen och pratade i telefon till det ljusnade. vaknade upp vid 8-tiden av en galen tvilling som står och skriker utanför min dörr, haha. idag har jag, Carina och Jessica varit ute på shopping. har nu inhandlat Halloween-kostym, ni får se den senare :) blev även nya strumpor (känns konstigt och använda det nu efter ett halvår i flip-flops) och nya trosor på Victorias Secret. köper bara trosor därifrån, de är bäst!

nu är jag ensam hemma med ungarna fast de sover så har inte varit särskilt ansträngande. behöver nog lite sömn jag också, somnade till med B på soffan nyss. godnatt!

Kommentera här
Postat av: Anonym

Va blev det för halloween-kostym då? :D Visa visa!!

2010-10-12 @ 22:16:26
Postat av: Sara

Jag är med nyfiken på vad det blev!

2010-10-15 @ 04:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0