23.24 TRÖTT TRÖTTARE TRÖTTAST

jobbat 8-20.30 idag. lagom arbetsdag sådär.
tur att jag har B som underhåller mig om dagarna. vi dansar och spelar hög musik, fjantar oss, gosar och slappar i min säng under alla täcken.

hann faktiskt med lite shopping idag med nästan-granne Pernille då B sov nap. räddade dagen lite då jag inte lämnat tomten sen i söndags. fick dock ångest när jag kom hem och insåg hur jääääkla mycket kläder jag har. det är sanslöst. man shoppar liksom en ny partyoutfit här varje vecka, plus allt annat. har en bild på min garderob hur den såg ut när jag först packat upp allt när jag kom hit.. HAHA. hängde typ sju plagg i garderoben. nu har jag snart fyllt en hel garderob, hyllor i garderoben plus en enorm byrå. borde visa en bild på hur läget ser ut nu.

nu ska jag kolla på något avsnitt Gossip Girl eller sådär, sen sova femton kvart i timmen.

Kommentera här
Postat av: marie

haha, seriöst. Jag vill se bild! Du får lägga upp :)

2010-10-14 @ 06:04:46
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0