00.05 wierd feeling

jag har haft en konstig känsla i en vecka eller så. jag känner mig trött på au pair-livet. trött på skrikiga ungar. trött på och vika tvätt och laga mat. jag trivs här i USA och jag älskar mina barn. having the time of my life. något känns endå fel.. antar det är höstens intågande och mycket jobb som bidragit till detta. sommaren är slut, inget mer poolhäng, varma nätter på uteserveringar, galna torsdagskvällar, stranddagar.. mycket har tagit slut och ersatts av regniga dagar, kyliga nätter, tomma uteserveringar och brist på saker och göra om dagarna.
sommaren som just gått har varit den bästa sommaren i mitt liv. det har funnits andra bra somrar också, men den här tar priset och kommer antagligen för alltid ligga högst i topp. hösten känns så blek i jämförelse. dessutom spökar känslan av att alla jag kom hit med nu åker hem och att jag också borde göra det.. även om jag inget hellre vill än och stanna så verkar mitt sinne vara mentalt förberett på och åka hem. det är en sån där konstig tid. jag önskar bara att mitt års-datum ska komma och gå, för just den dagen kommer kännas jobbig misstänker jag.

gud vad deppigt detta låter då. har bara varit väldigt mycket just nu. mycket dåliga saker som hänt. både hemma i Sverige och här. tappat gnistan lite..

..fast B gjorde min kväll. när jag skulle åka hem till Jessica ikväll hade jag precis satt på nytt läppglans. B älskar detta läppglans från Victorias Secret då det luktar och smakar som godis. så han attackerar mig med pussar på munnen, min älsklingsunge. jag går faktiskt oftast och pussar och kramar på honom hela dagarna och vi säger miiiinst "i love you" till varandra fem gånger om dagen. det är kärlek det!

nu ska jag sova, jag är såååååå trött.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0