00.05 my head is stuck in the clouds



just nu spelar jag denna låt flitigt. finfin.

varit en ganska soft dag idag. började 10. B tog en lång nap mellan 11-14 ungefär. han har verkligen varit på ett förfärligt humör idag också. herregud. min värdpappa tog iallafall B när tvillingarna kom hem så vi hade en riktigt bra eftermiddag med middag och läxor. ett välbehövligt lugn!

försöker skriva på min läxa lite men det går inte alltför bra. får ta ett ryck i helgen och skriva klart skiten. annars är väl allt bra. det är inte längre lika varmt ute och det känns jättekonstigt. det är fortfarande en 25 grader om dagarna men det är sååå stor skillnad mot de senaste sex månaderna. får ta och ge er en snabb uppdatering om hur mina dagar ser ut nu när tvillingarna börjat skolan igen och börjat första klass. det har ju hänt en del under tiden jag varit dålig på och uppdatera. mina värdföräldrar har bland annat gått och köpt ett ENORMT hus uppe i Vermont, det är större än huset vi bor i här, haha. så där lär vi spendera en hel del tid nu.

nu ska jag stänga ner här. godnatt!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0