00.46 it is so worth it

nu har jag suttit uppe för länge igen. men det var det värt. jag njuter lite extra, imorgon måste jag ta tag i sista läxan så jag blir färdig till och skicka in skiten.

dagen idag har varit riktigt jobbig. B är fortfarande sur som en citron och skriker för allt dygnet runt. antagligen någon tand som spökar igen. det är helt otroligt att han ALDRIG slutar skrika. han sover knappt något heller. så hela nätterna är bara skrik skrik skrik. och det har hänt så mycket knasigheter idag, som vi faktiskt asgarvade åt ikväll när alla var samlade runt bordet. B kissade dessutom ner sig själv (och allt annat inom två meters radie) två gånger idag. varje gång jag tog av blöjan körde han loss. andra gången fick han det i ansiktet och började slicka upp det. nu dog ni väl av äckel men jag är så van så jag skulle knappt bry mig om det var i mitt ansikte han kissade. för övrigt hände nästan det i somras vid poolen. jag skulle byta till en swimmie diaper på honom när jag plötsligt känner något varmt längs knäna och nedåt. fullkomligt plaskade i kiss med mina flipflops. Jessica höll på och dö av skratt. haha.

nej nu får jag skynda mig i säng, kanske titta på ett avsnitt the City om jag orkar. och skicka godnatt sms till Nick, även om vi redan sagt godnatt typ fem gånger. och att vi saknar varandra. jag ska berätta allt det där nångång.

Kommentera här
Postat av: Elin

roligt att du uppdaterar igen carro! kul att läsa om hur du har det :) skickar en kram från örebro!

2010-09-15 @ 21:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0