01.18 from thursday

igår var en fullsmockad dag. en ganska annorlunda torsdag!

efter jag hämtat tvillingarna från skolan drog vi allihopa plus min värdpappa ner downtown där vi såg the Presidential motorcade. Obama var nämligen här i stan igår. det är OMÖJLIGT och få en skymt av honom, men bilen han satt i såg vi iallafall.

senare på kvällen drog jag och min värdmamma plus en massa kusiner på football game då en av kusinerna spelar. cheerleaders och killar i töntiga outfits som pucklar på varandra, haha. det var nog bland det mest amerikanska jag upplevt under mina 10 månader här. tyvärr regnade det en del (ni läste kanske om stormen som drog över New York?) och Greenwich förlorade. men det är bara början av säsongen så det får bli fler matcher.



igår var det otroliga 10 månader sedan jag flyttade till USA. om cirka åtta lär jag nog vara hemma. kanske. hemska tanke om jag skulle åkt hem redan om två månader? men kan ni förstå att jag snart varit här ett år? det gick för snabbt.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0