23.24 STRESSED OUT

jag håller på och dö av stress.
till helgen har jag min sista kurs för de sex credits jag behöver ta för att kunna förlänga mitt år här. det är en massa läxa och göra och jag har inte hunnit blir klar med läxorna och kommer inte hinna blir klar heller till helgen. i och för sig är det ingen större stress, jag kan göra dem nästa helg och sen skicka in dem och jag lär endå ha två veckor till godo att förlänga. MEN. jag kan inte slappna av. haken är att jag jobbar så jävla mycket (typ 12 timmar om dagen) så på kvällarna är jag så trött så jag ramlar i säng och orkar inte göra någonting. förutom kanske ta en dusch och vika flera ton tvätt. jag är så utmattad att jag inte kan tänka klart när jag väl kommer ifrån barnen.

snälla säg att det ordnar sig. stress stress stress.
körde en snabbis förbi Starbucks drive thru:en på väg till tågstationen ikväll. passion ice tea. beroende.


Kommentera här
Postat av: mamma eva

det ordnar sig, du är duktig och klarar detta.

äta sova och ha kul är viktigt. puss

2010-09-09 @ 08:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0