23.38 tiiiisdag

i två dagar har det spöregnat och varit så jävla kvavt så man inte vet vart man ska bli av. idag var hemskt! däremot kan man skylla på att det inte finns så mycket och hitta på och åka till mallet istället ;) efter B's oerhört hemska veckor hade han en riktigt bra dag idag! han var toppen. vi började dagen på sagostund på biblioteket, det följdes av lunch med Jessica, hennes lille kille, Johan, David och B såklart. sen drog jag och B till mallet, hängde på bed bath & beyond och Staples en snabbis. haha. vi har bara sprungit i affärer men det verkar som att B också förstod att det var läge för sådant en regnig tisdag som denna. han ville inte ens lämna mallet och njöt av och åka runder i vagnen. tackar man för.

fick mitt nya (amerikanska) Visa-kort idag. det är roligt för i myndigheterna här står jag som "Anna Caroline" för något blivit lite knasigt. jag heter alltså båda mina namn som förnamn haha och har inget mellannamn. så på mitt nya Visa-kort heter jag "Anna C Akerlund" jaja lite roligt.


nu har jag jobbat sen 8.00 imorse, klockan är nu 23.30 och mina värdföräldrar kom nyss innanför dörren. pjuh. lång dag.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0