23.44 its all make believe

ikväll hade vi världens åskoväder. efter en dag med 30 grader varmt, vilket även väntar de närmaste dagarna. 30 grader varmt och det är snart Oktober? jag älskar vädret här på östkusten och uppskattar årstiderna på riktigt. löven börjar ändra färg, luften är härligt krispig trots värmen (inte kvävande som i somras) idag har nog varit den vackraste Septemberdag jag någonsin har upplevt.

orkar inte mer än så här ikväll. snart är det leva livet som gäller igen och på lördag väntar en heldag i the city. cant wait!

förresten. idag har jag efter mer än 10 månader i USA skaffat mig ett bankkonto och debit card. haha. kändes ju jäkligt på tiden. jag är ganska seg i starten känner jag men nu börjar jag komma igen.

Kommentera här
Postat av: mamma eva

hoppas paketet kommit fram. härligt väder låter det som. puss

2010-09-23 @ 08:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0