23.18 THE weekend

vilken helg!
fredagen bjöd på party, lördagen sov vi bort och chillade framför tvn och Jersey Shore. så jäkla välbehövligt! har inte hänt på säkert två år. kvällen bjöd på party igen såklart. sjukt rolig kväll! taxichaffisen var det sjukaste jag varit med om. han var från Marocko och härmade en kamel. alltså.. nånting stod inte rätt till med honom. jag låg i baksätet och skrattade så jag fick kramp i magen. väntar bara på att det ska komma upp på något tvprogram i stil med "Blåsningen".
söndagen blev en riktigt bra sådan, en av de bästa. jag och Jessica bestämde oss för och köra upp till Uconn (University of Connecticut) som ligger två timmar norrut i Storrs. där träffade vi Sofia, min gamla barndomskompis och bästa vän som nu är utbytesstudent här. vi har inte setts på år och det blev en trevlig eftermiddag minsann. x går ju också däruppe. mysig eftermiddag på campuset iallafall innan vi körde tillbaka. blev ett stopp på IKEA på vägen hem. blev en räkmacka (så jäkla gott med något svenskaktigt, även om det inte smakar lika bra) och inhandling av gifflar och påskmust. fick ju ingen jäkla julmust i jul så det var ett måste.

vilken helg. bästa på länge!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0