22.48 twenty11

nu kör vi, twenty11.

jag borde lova mig själv lite saker detta år.

detta får liksom bli mitt sista jag-leker-bara-runder-år. jag ska inte dejta NÅGON. speciellt inte en amerikanare. jag borde försöka dra ner på festandet lite, åtminstone hålla det till helgerna. kanske ha en vit helg då och då. spara pengar till the big roadtrip. bli snäll. sluta utmana ödet.

detta år kommer bli knasigt. om några månader flyttar jag hem till Sverige igen (ångest!!) och vad som väntar då har jag ingen aning om. jag måste börja planera och det känns väldigt långt borta. Sverige känns mycket långt bort. ett liv i Sverige? va? jag är nervös över och flytta hem igen.


nåväl. imorgon börjar det nya året på allvar. igårkväll blev det städat och jag fick skjuts hem i lagom tid, tjejerna däremot drog vidare på galenheter.. haha. så de har spenderat eftermiddagen med att sova i soffan här hos mig. trevligt sällskap!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0