22.41 big snowstorm

nu går amerikanarna lös igen. det ska komma en "snöstorm" imorgon med en hel del snö. alltså visst, det kan komma en hel del snö här och det gör det och självklart tillför det vissa problem meeeen.. amerikanare är extrema i detta. skolorna har redan ställt in ALL verksamhet för onsdag. mataffärerna är länsade och människor köper upp sig som om vi kommer sitta inlåsta i veckor.. ALLA laddar för och börja ploga och sedan håller de på dygnet runt så länge minsta lilla snöflinga hittar sin väg ner. galna. jag berättade att jag ALDRIG haft en snow day (när skolorna stänger på grund av snö) i hela mitt liv. barnen kollade på mig som om jag var dum i huvudet och var mycket glada över att de inte gick i skola i Sverige. jag överdriver inte. de är helt seriöst GALNA när det kommer till snö. sen att de kör med sommardäck året om också säger ju sitt..

sova nu. som sagt, imorgon är ju ungarna hemma heeeeeeela dagen. på grund av att det ska snöa, haha.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0