00.42 hold on to that feeling

okej. det är nu ungefär precis tre månader kvar innan jag flyttar hem. dagens tankar, jag är redo för och komma hem. mitt hjärta kommer gå i tusen bitar dagen jag lämnar USA, men det får gå. för ett tag. jag har haft the time of my life here. jag tar med mig underbara minnen hem. jag har uppfyllt en dröm. jag har klarat av en av de största utmaningarna i mitt liv so far. jag har levt livet till fullo här. utmanat ödet, hoppat utan och veta vart jag skulle landa (landade jag ens?) tänjt på gränserna, haft kakan och ätit den. levt farligt emellanåt. snart dansar jag vidare på nya äventyr. frågan är bara. jag är redo för Sverige, men är Sverige redo för mig?

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0