01.01 this is the life i love

älskar när kvällarna tar en tvärvändning!
har två kvällar i rad suttit och vikt en massa papper åt Jessicas hostmom som ska skickas ut angående skatter och annat. jag, Jessica och Jennie har tjänat lite extra pengar med andra ord. ikväll var vi klara inte alltför sent och på vägen hem får jag ett sms och vänder bilen och kör downtown Stamford. x alla vänner behövde skjuts så vi drog till Greenwich Ave där de snodde mina bilnycklar och drog mig in på en bar i MJUKISKLÄDER. haha vi var bara där en minut eller två sen drog vi vidare hem till en av killarna. sjuuuuukt nice. HISS mellan de FYRA våningarna. vinkällare (med Dom Perignon och allt möjligt). jag har aldrig sett en garderob så fullproppad med Hermés, Ralph Lauren osv.. jag älskar detta liv, amerikanare och allt det innebär. jag lever i det extrema här och det är bara en fjuttig liten del av alla i USA som lever såhär, men det är min värld och jag kan inte annat än älska sådana här kvällar. påminner mig om sommaren.

drog hem tidigt. imorgon blir det party. Mardi Gras is coming up!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0