23.01 pray

 



med den här tjejen möter jag våren. som så mycket annat. det är du och jag mot världen!
våren är verkligen på intåg. vinterjackan lämnade jag i garderoben imorse, räckte bra och väl med en tjock tröja bara. vi har ju redan varit uppe och nuddat på 20 graders strecket. jag älskar klimatet här. MAX en två månader får vi lida med lite snö och kyla och det är mer än överkomligt. om en månad skulle jag gissa vi kommer toppa dagar med 25 grader. cant wait.

idag har varit en jobbig dag. vi har börjat gå igenom nya au pairer och jag har requestat mina flygtider hem till Sverige i Juni. fy fan. jag är klar med detta liv och jobb men vilka och vad jag kommer lämna här gör det nästan omöjligt och olidligt att behöva åka hem. Manhattan, underbara somrar, poolhäng, söndagar på dinern, partykvällar i Stamford.. ingenting kan slå det!


nu ska jag titta på lite Gossip Girl (missade Oscarsgalan helt igårkväll, men whatever) imorgon börjar jag inte förrens sen eftermiddag. välbehövligt.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0