23.35 one hand in the air for the big city


torsdag, St Patty's


lördag


söndag i NYC

behöver jag säga att det har varit awesome dagar på sistone? igår tog nog priset. solen lyste, det var vår i luften och vi spenderade eftermiddagen på en restaurang i Tribeca. bästa sällskapet, alldeles för mycket alkohol och bara sådär galet som det kan vara i NYC. BARA i NYC festar man en söndag och röjer på dansgolvet som om det inte fanns en morgondag. det var galet! det går nog inte och föreställa sig för det finns INGEN motsvarighet till detta någon annanstans. jag kan fortfarande inte förstå att jag lever livet i New York och lever min dröm. there's nothin' you can't do now you're in New York

Kommentera här
Postat av: Elin

Carro! Sluta vara så snygg! ;D

2011-03-24 @ 22:13:00
URL: http://elinatterstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0