23.44 cali

big news!
flygbiljetter till Los Angeles är bokade. den 30e maj drar jag och Jessica till Californien och lever loppan. min födelsedagshelg kommer ju upp i samma veva så den kommer vi fira stort i Las Vegas.



det är mycket just nu.. min hjärna går på högvarv. längtan efter en öl på uteserveringarna, hur det ska bli att säga hej då till x och när jag ska äta min sista burgare på dinern varvas med högskolefunderingar och falukorv. ungefär. USA, Sverige. Sverige, USA. det är ett stort virrvarr av tankar just nu. jag har svårt och sova, spenderar nätterna uppe. drömmer knasiga, virriga och konstiga drömmar om att åka hem, om att stanna, att lämna.. det känns inte som om det är på riktigt.

kommer bli en helg med barnen för min del. önska mig lycka till. har ni inte hört från mig innan söndag har jag nog gett upp hoppet. det är inte lätt och vara ensamstående. heheeeeee.

Kommentera här
Postat av: Linnea ♥

Jätte fin blogg :D

2011-03-27 @ 10:24:48
URL: http://lanabff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0