01.20 preppy babe



som sagt, jag och Jess var på date ikväll. haha. fan vad kul vi hade! dubbeldate. vi drack öl och shots och avslutade kvällen med bion. The Hangover II var heeeelt okej. bästa av allt är att sommaren ÄNTLIGEN kommit. nu slipper man hålla reda på den där dumma jackan när man går ut, den behövs liksom inte. sommarnätterna här är BÄST. det slog mig dock. det är slutet nu. jag har så lite tid kvar här, bara några få dagar och jag vill inte hem. JAG VILL INTE HEM.

kvällens outfit bestod av vita shorts och rosa Vineyard Vines tröja. väldigt preeeeppy. Greenwich-style. Vineyard Vines är ett VÄLDIGT fint och preppy märke här. älskar det. ganska lustigt för som jag klär mig här skulle jag ALDRIG klä mig hemma.. men man tar seden dit man kommer.

godnatt!

Kommentera här
Postat av: mamma eva

ha en trevlig resa. grattis på födelsedagen i förskott. 500 är till emmes saker och min mascara.

puss.

2011-05-28 @ 09:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0