15.57 back on track 2

så var de borta i en kvart och nu är de tillbaka igen. vad trillar då in i min inkorg? JO ett mejl från värdmamman, K. som skriver att hon är jätteintresserad och verkligen vill att jag ska komma över och jobba som deras au pair.


jag vet varken in eller ut längre. men vill de ha mig, så är jag faktiskt inte sen och tacka nej. första halvåret ska spenderas i Santa Barbara och sedan går flytten mot Philly, detta på grund av värdmammans jobb och därför dröjer beslutet. vet inte om det är dags och hålla tummarna igen?

Kommentera här
Postat av: isabella

jag tycker vi att vi håller tummarna igen! go carro!

2009-10-14 @ 18:19:33
Postat av: Elin

tycker jag med vi ska, ååh vad skönt att hon skrev tillslut !

2009-10-14 @ 20:13:46
Postat av: Tilda

Oh oh oh... håller tummarna!



Please update me allt eftersom!

2009-10-14 @ 21:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0