new start



som ni märkt har inläggen där jag skriver från hjärtat helt försvunnit senaste månderna. istället har jag endast bloggat foton och någon liten text då och då, det är precis så jag kommer att fortsätta.

jag känner obehag över att dela med mig av mitt liv som jag gjort förr. det sitter nämligen en hel hög med idioter och snokar här, skvallrar om, kopierar och sparar för hämnd och/eller bara triggar sig själva till vansinne.

bloggen kommer i framtiden fokusera på mitt stora äventyr som väntar, mitt år i USA och jag kommer blanda text med foton och videoinlägg (som tydligen var uppskattat!)

nu har vi redat ut det hela och det känns som en liten nystart, hoppas ni hänger med mig! :) puss

Kommentera här
Postat av: tilda

I will!

Älskar bilden btw

2009-08-14 @ 17:11:40
Postat av: Mimmi

Samma här :( Nu har jag fått starta en blogg till bara för att kunna skriva vad jag vill!



Vissa människor kan inte hantera att andra har det bra. Och vissa är schizofrena och tror att man läser och kommenterar deras blogg...! Var är denna världen på väg?! :(

2009-08-20 @ 18:13:31
URL: http://pinkcloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0