00.07 gingerbread house

jag och R byggde ihop detta vackra pepparkakshus ikväll. haha så roligt vi hade. det trillade åt alla möjliga håll och vi hade frosting överallt.. men för att vara byggt av en 5-åring och mig så är det helt klart kanonbra. detta är det finaste pepparkakshus dem någonsin haft säger mina värdföräldrar. andra år har det bara trillat ihop och så har dem fått kasta det haha..

julstämningen tar sig. vi lyssnade till och med på julmusik och i helgen väntar vi cirka 50 centimeter snö säger dem. ja jag vet, lite skillnad mot när vi för två veckor sedan hade 18 grader och klarblå himmel.






Kommentera här
Postat av: Elin

haha, åh gulligt :D

2009-12-23 @ 14:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0