23.50 söndag i USA

idag har vi spenderat eftermiddagen i NYC. vi kollade på granen i dagsljus, isbanan som tyvärr rengjordes när vi var där, trängde oss igenom Times Square, åt på restaurang och sen tog vi tåget hem. jag spenderade sen några timmar på mallet och Target. är dålig på och blogga om mina inköp jag gör, men idag ska ni få se lite.


granen vid Rockefeller Center


isbanan


mina underbara ungar, lite besvikna över att ingen åkte skridskor


mycket folk idag!


på restaurang


Mimmi Pigg och tomten gick förbi utanför


Stamford Mall


jag köpte bland annat eventuell nyårsklänning (ni ska få se den på senare) smink (som är JÄTTEbilligt här) fula fejkuggs jag kan ha när jag är ute och leker med barnen, strumpbyxor. blev lite annat smått tråkigt med som tandkräm och tandborstar.


införskaffade vitaminer på Target. har varit magsjuk, haft sjukt mycket hosta och nu förkylning på två veckor. immunförsvar?

Kommentera här
Postat av: tilda

Klänningen ser sjukt fin ut!

Jag ska lätt skicka en beställning med dig, när du ska hem sen ;)

2009-12-30 @ 22:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0