10.43 pm dag 2 på Long Island

hej! sorry för dåligt uppdaterande.

idag har vi haft fullt upp med olika classes hela dagen. vi har gått igenom alla tänkbara skräcksenarion och barnsjukdomar. nu kan jag verkligen allt om det. NEVER SHAKE A BABY. vi svenskar har dessutom framfört "i ett hus i skogens slut.." på den internationella sing-a-longen ikväll. underhållande eller något.


maten här är rent ut sagt HEMSK, det går inte ens och beskriva, så vi tog en sen middag på Wendys ikväll. tacka vet jag hamburgare.

jag mår bra men blev förkyld på planet, tur jag packade ner en massa piller och sprayer.

nu ska jag sova. klockan är 10.43 pm i skrivande stund. godnatt (godmorgon?) på er. (bilder kommer imorrn)


(MAMMA: jag har lunch imorgon klockan 18-19 ER tid. logga in på Skype då om du har möjlighet)

Kommentera här
Postat av: .Westerdahl

Härligt att höra att det verkar gå bra. Och att du blev förkyld var väl inte direkt otippat. ^^,

lycka till med allt!

2009-11-18 @ 10:21:30
URL: http://www.erikwesterdahl.se
Postat av: Jessica

Hej!!

Jag kom in på din blogg & såg att du ska bo i Stamford plus att du kommer från Hässleholm. Själv bor jag i Old Greenwich, precis på gränsen till Stamford & jag kommer oxå från Hässleholm. Vilket sammanträffande :) Du åkter inte med sts eller?

2009-11-18 @ 20:48:00
Postat av: Sanna Kempe

Hallå! Kul att allt verkar bra. Håller med om att den amerikanska maten inte är något att hänga i granen direkt.. Men det borde väl vara bättre hos familjen sen. Jag bodde hos en familj i två veckor i Doylestown cirka 10 mil från New York och de lagade massa gott. Dessutom fick vi färskt sweetcorn till förrätt varje dag, somrarna är nog bäst där borta, mycket fräscha och närodlade grönsaker! Kram Sanna

2009-11-18 @ 21:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0