23.46 matte saknar dig!



har dåligt samvete över att jag lämnat min bebis hemma. min älskade älskade älskade älskling som jag älskar mest av allt i hela världen.


idag har det varit Thanksgiving-förberedelser mest hela dagen. en bra dag faktiskt.
ikväll var jag, Tobias och Johan ute och körde. vi körde till Old Greenwich och ringde på hos Sandra, ingen hemma. sen körde vi till Riverside och satte oss på Starbucks. jag tog en Gingerbread Latte, töntig smak dock.

imorgon bär det iväg rakt ut i skogen. Thanksgiving! vi hörs om några dagar.

Kommentera här
Postat av: Bond

Jag saknar dig med matte! kollar på dig med busiga ögon och springer runt och smeker mig mot dina ben

2009-11-26 @ 10:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0