23.49 back from the farmhouse

vi körde hem redan idag så nu sitter jag tryggt i min säng igen.
M, min värdmamma, slog sig så jäkla illa imorse när hon halkade nerför HELA trappan så hon behövde hem till en riktig säng och helt ärligt ville vi andra inget annat än hem heller.

imorse fick jag för första gången hemlängtan. eller inte hemlängtan för jag ville inte hem, men det var så konstigt och vakna upp i ett hus med fem människor jag känt i en vecka och tjugofem andra jag inte känt mer än i några timmar. det blev lite för mycket med tanke på de senaste två veckorna då jag rest till andra sidan jordklotet och bosatt mig.

nu ska jag sova, vi hörs imorgon.
(förresten, TACK Bond för kommentaren nedan. vad duktig du är med tangentbordet nu!)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0